З 21 по 23 червня МІРЦ організовує для соціальних та аут річ працівників, психологів проектів тренінг «Мотиваційне консультування».
Усі бажаючі можуть подавати свою заявку на учать у тренінгу. За деталями звертатися до МІРЦ: тел. (0472) 63-85-10.
Велике прохання заповнювати анкету детально!!!

Реєстраційна форма учасника тренінгу

Частина 1
Назва
тренінгу: Мотиваційне консультування

Дата та місце проведення: 21-23.06.2011 м. Черкаси, готель «Апельсин», вул.. Фрунзе, 143

П.І.Б.
учасника тренінгу

НУО
Посада:
Контактна інформація учасника тренінгу:
Поштова
адреса
(код міста, вулиця і т. ін.):
телефон:
мобільний:
e-mail:

Час прибуття
Особливі потреби (наприклад, чи є ви вегетаріанцем тощо)
Дата заповнення:

Підпис:

Частина 2

2.1 Чи Вам часто у своїй повсякденній діяльності доводиться консультувати клієнтів з різних питань? Якщо ТАК, перелічіть будь-ласка основні питання (не більше 6-7), з яких особисто вам найчастіше доводиться надавати консультації клієнтам (тобто з якими найбільше звертаються клієнти самі і які виникають у процесі спілкування).

2.2 З якими труднощами вам найбільше (найчастіше) доводиться зіткатися коли Ви консультуєте своїх клієнтів? Перелічіть будь-ласка не більше 5 таких труднощів/проблем.

2.3 Які знання та навички найбільш актуальні для опанування для Вас у контексті тренінгу, на який ви заявляєтеся? (будь-ласка, виберіть не більше 5 із зазначених, та при бажанні додайте свої пропозиції)
 Задавання запитань
 Активне вислуховування
 Підсумовування
 Вираження розуміння
 Робота з опором клієнта до змін
 Розуміння того як змінюється поведінка і як на це можна впливати
 Визначення готовності клієнта до зміни поведінки
 Що спонукає людину до зміни поведінки
(свої варіанти можна навести нижче)
 …

2.4 Будь-ласка, наведіть опис 2-3 історій клієнтів програми, яких ви консультуєте, для прикладу, та додайте до заявки на тренінг. Кожну історію опишіть, будь-ласка, обсягом не більш ніж на половину сторінки, із зазначенням відповідей на наступні запитання:

Які загальні характеристики даного клієнта, його соціальний та психологічний портрет?

Які особливості залежної та ризикованої поведінки притаманні даному клієнту?

Чи відбуваються з клієнтом певні зміни за той період що ви з ним працюєте, які саме?

З якими питаннями звертається до вас саме цей конкретний клієнт, які теми ви з ним обговорювали протягом останніх зустрічей? Яка проблема в клієнта спостерігається невирішеною на даний момент?

Персональних даних не вимагається, історії можуть бути анонімними. Консультанти та організатори тренінгу можуть звернутися до вас за уточненнями у разі такої потреби.

Просимо Вас заповнити анкету учасника тренінгу та відправити її на адреси fund@insight.org.ua, ck.insight@gmail.com або
на факс /0472/ 63-85-10 до 18.00 06 червня 2011р.