8 червня 2010 року у приміщенні Черкаського інформаційно-ресурсного центру з питань ВІЛ/СНІД БФ «Інсайт» відбувся майстер-клас «Мі» для працівників НГО, які отримали нові знання у сфері роботи з тими категоріями людей, з якими вони працюють.
Даний майстер-клас був спрямований на надання конкретних методичних прийомів і технік при проведенні «мі» серед клієнтів.


Заняття пройшло у дусі згуртованості, всі учасники були зацікавлені роботою і приймали активну участь у практичному блоці.
«Мі» - це особлива техніка консультування, при якій консультант допомогає клієнту у процесі змін і виражає прийняття клієнта таким, яким він є.
У майстер-класі приймали участь 24 учасники. Тренером даного майстер-класу була Коренда Н.А.

Під час майстер-класу були розглянуті такі питання:

  • що являє собою «мі»;
  • основні положення та принципи «мі»;
  • поведінка та дії консультанта під час «мі»;
  • моделі змін у поведінці та навички «мі»;
  • цикл змін та їх стадії.

Також було виокремлено, що заважає взаєморозумінню консультанта та клієнта.
Учасники розглядали конкретні ситуації і намагалися самостійно у ході рольової гри проконсультувати дану ситуацію. Відбувався живий діалог, при якому кожен учасник ділився власним досвідом та намагався отримати відповіді на проблемні ситуації.
Всі учасники отримали велике задоволення від проведеної роботи, отримали нові знання та навички, які зроблять їхню роботу більш ефективною та продуктивною.
Проведення подібної роботи сприяє кращому усвідомленню власного ставлення до роботи з клієнтами та налагодженню взаєморозуміння між консультантом і клієнтом.