22 жовтня 2014 р. на базі Черкаського національного університету відбувся експертний візит для студентів по темі “Методика освіти “Рівний-рівному”.

Метою експертного візиту було ознайомлення студентів із концептуальними засадами просвітницької роботи за методикою «Рівний рівному», а також формування в учасників мотивації до просвітницької роботи за цією методикою.

Учасниками заняття були студенти спеціальності «соціальна робота», які зацікавлені у просвітницькій та профілактичній роботі та прагнуть навчитися проводити різноманітні заходи за методикою «Рівний-рівному».

Під час експертного візиту учасникам була надана інформація про поняття «методика Рівний -рівному», її суть та важливість, а також про досвід впровадження методики.

Студентам було запропоновано опрацювати вправу «Колесо життя», за допомогою якої можна було проаналізувати стан багатьох сфер життя та що необхідно змінити, аби покращити ту чи іншу сфери. Вправа виявилася досить цікавою, кожен зміг побачити, що він робить так або не так, та які ресурси треба задіяти, аби покращити свою ситуацію. Таку вправу можна робити періодично, щоб побачити наскільки  гармонійні всі сфери життя та розвивати кожну із сфер рівномірно, щоб прожити життя гармонійно.

Далі зустріч була присвячена питанням просвітницької та профілактичної роботи. Студенти визначили поняття здоров’я, здорового способу життя, які фактори впливають на здоров’я. Також розібралися з поняттями просвітницької та профілактичної роботи. У груповій роботі учасники створили плакати «Як я бережу своє здоров’я» та представили їх групі. Студенти творчо та креативно підійшли до створення плакатів, а також обговорили, яку інформацію про здоров’я слід надавати підліткам та у якій формі краще це зробити. Визначили, що слід враховувати інтереси підлітків, цікавитися, що їх хвилює, які у них потреби та намагатися у доступній формі донести потрібну інформацію. Краще використовувати ігри, інтерактивні вправи, відео, залучати підлітків до групової роботи.

Важливим було виконання вправи «Проблеми підлітків», де учасники відповіли на запитання:

     -       хто був для вас значимий у 14-15р.?

-          Як ви проводили вільний час?

-          Які проблеми вас найбільше турбували у 15 р.?

-          Які у вас були бажання та прагнення?

По завершенню вправи учасники зрозуміли, що важливо в першу чергу вивчати потреби та інтереси групи, з якою будуть проводити просвітницьку роботу.

Зворотній зв’язок показав зацікавленість та змотивованість студентів проводити роботу за методикою «Рівний – рівному». Учасники зрозуміли важливість такої роботи та те, наскільки вона  корисна для підлітків, студентів, молоді, тому мета експертного візиту була досягнута. За результатами оціночних анкет заняття було цікавим, змістовним та всі учасники отримали необхідну інформацію. Також заплановано продовження вивчення методики та застосування її на практиці.