29.10.14 року в ЧНУ ім. Б. Хмельницького для студентів спеціальності “Соціальна робота” був проведений експертний візит по методиці проведення просвітницького тренінгу.

Метою експертного візиту було ознайомлення студентів із методикою просвітницького тренінгу та відпрацювання spy phone software how does it work навичок проведення просвітницького тренінгу.

Під час експертного візиту учасникам була надана інформація про тренінг, його види та проведення. Спочатку учасники розібрали у групах 4 питання (переваги тренінгу; недоліки тренінгу; переваги традиційного навчання; недоліки традиційного навчання) та презентували свої напрацювання. spy mobile number uk Також розібрали ситуацію, коли студенти навчаються краще – за яких умов та чому (коли мають мотивацію, коли студентів хвалять, коли використовують різні форми роботи, коли є можливість брати участь у різних просвітницьких заходах та ін.).

Тренінг виявився найкращим варіантом для розкриття теми, учасникам подобається http://aflchomemissions.org/gps-logo-mobile-spy-biuj/ така форма роботи і вони прагнуть навчитися проводити тренінги.

Далі учасники назвали методи та форми навчання, які вони знають і визначили найбільш ефективні із них – лекція, читання, відео/аудіо, навчання практикою, придбання практичних навичок, виступ у ролі навчаючого. Ці методи розташували у порядку зростання від найменш дієвого до найбільш дієвого та обговорили плюси та android fuel tracker мінуси названих методів.

Наступним кроком було обговорення структури тренінгу – визначили етапи тренінгу та що на кожному з цих етапів відбувається.

Учасники вже брали участь http://payasopinpolin.com/j8ds-spy-someones-cell-phone у тренінгах, тому вже тепер були готові до проведення тренінгових занять за методикою «Рівний-рівному».

На наступне заняття учасники обрали тему та розподілили між собою етапи проведення тренінгу, щоб на практиці продемонструвати свої вміння та навички.

По завершенню заняття студенти підвели підсумки роботи.

Також студентам були вручені грамоти за активну волонтерську діяльність та небайдужість.

DSCN1774