31 травня 2012 р. на базі МІРЦ був проведений майстер клас для працівників ВІЛ-сервісних організацій. Метою майстер-класу було підвищення рівня професіоналізму соціальних працівників по кейс-менеджменту для реалізації програм недержавних ВІЛ-сервісних організацій, а також підвищення якості надання послуг ВІЛ-уразливим групам населення.
Учасники отримали теоретичну інформацію про кейс-менеджмент, яку далі закріпили при роботі в групах, коли описували кейси та аналізували різні ситуації.
Кейс-менеджмент – це добре організований процес забезпечення потреб клієнта доступом до відповідних послуг. Кейс (випадок) – це проблемна ситуація, яка порушує стабільність у життєвому устрої людини і веде до погіршення її стану.
Також учасники описували потреби та послуги необхідні клієнту для задоволення своїх потреб і визначали, де все це можна отримати.
Цікавою була сесія по аналізу бар’єрів у роботі. Учасники намагалися шукати шляхи вирішення та ділилися досвідом. Завершальною була сесія по консультуванню – учасники отримали алгоритм консультування та обговорили його.
По завершенню роботи учасники поділилися зворотнім зв’язком та всі отримали роздатковий матеріал.