26 вересня 2007 року за ініціативою організацій, які займаються питаннями репродуктивного здоров’я, вперше відзначили Всесвітній День контрацепції (WorldContraceptionDay). Всесвітній День контрацепції – це довгострокова кампанія, направлена на усіх жінок та чоловіків репродуктивного віку. Її мета – зниження високого рівня незапланованої вагітності, а також привернення уваги суспільства до необхідності планування сім’ї.

Сьогодні існує велика потреба в розширенні знань з питань контрацепції серед молодих людей віком від 15 до 25 років. Важливо надати їм необхідну інформацію саме в цьому віці, так як їх сексуальна та репродуктивна поведінка може накласти відбиток на все життя.

В цей день по всьому світу проходять різні заходи – освітні акції, благодійні концерти, флешмоби.

26 вересня 2012 р. у Черкаському національному університеті ім. Б. Хмельницького була проведена освітньо-профілактична акція до Дня контрацепції серед студентів 1-3 курсів. Акція проходила у вигляді інформаційно-профілактичних занять для студентів, на яких учасникам була надана інформація про репродуктивне та сексуальне здоров’я, контрацепцію та взаємостосунки чоловіка та жінки. Студенти активно включилися у роботу, працювали у групах. Серед учасників була проведена вікторина, де обговорювали  та повторювали важливі питання даної тематики. Найактивніші отримали приємні сюрпризи за ініціативність. Також студенти створили «свого ідеального партнера», вказавши на найважливіші риси та вимоги до своїх половинок. Гра виявилася досить цікавою, учасники обговорювали створені образи та ділилися своїми думками. Майже в усіх плакатах переважали такі риси та якості: веселий, розумний, працьовитий, спортивний, симпатичний, люблячий та ін.

На закінчення серед студентів було проведене невеличке опитування на тему «Що в темі здоров’я цікаво знати молоді і що вони шукають в Інтернеті». За результатами опитування виявилося, що молодь звертається до Інтернету аби почитати інформацію про статеве життя та репродуктивне здоров’я, але в основному не довіряють такій інформації і більше звертаються до батьків, спеціалістів або до наукової літератури.

Також студенти отримали буклети та брошури з достовірною інформацією.